بازرگاني پرشين پيشرانه
بازرگاني پرشين پيشرانه

آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

www.persianpishraneh.com

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۳۱ تير ۱۳۹۶ | نظرات (0)

بيست بازي برتر اندرويد

 

1-real racing 3 android

2-casle clash android

3-vainglory android

4-subway surfers android

5-pocket edition android

6-dominations android

7-evolution socder 2017 game android

8-trials frontier

9-hungry shark evolution game

10-angri bird epic android

لطفا از سايت ما ديدن نماييد

www.persianpishraneh.com

 

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۳۱ تير ۱۳۹۶ | نظرات (0)

شكيرا، خواننده معروف كلمبيايي

شكيرا ايزابل مبارك ريپل (زاده ۲ فوريه ۱۹۷۷) كه با نام شكيرا شناخته مي‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهيه كننده و طراح رقص معروف كلمبيايي است.

 

پس از به شهرت رسيدن در سرتاسر امريكاي لاتين شكيرا كه خود اهل كلمبيا بود  به بزرگترين خواننده زن پاپ از زمان "جنيفر لوپز" ( كه  درهاي  موفقيت در زبان انگليسي را گشوده بود)، تبديل شد. او به خاطر داشتن سبك پرخاش جو و متاثر از راك برجسته و مشهور بود.

 

شكيرا هميشه كنترلي باور نكردني بر روي كارهاي خود داشته است به خصوص به عنوان يك هنرمند زن. شكيرا تقريبا تمام كارهايش را خود يا با كمك ديگران مي نويسد و در اين جريان شهرت زيادي به عنوان يكي از بلند پروازترين  ترانه سرايان موسيقي لاتين بدست آورده است.

 

زماني كه شكيرا اولين كار خود به زبان انگليسي را در سال 2001 منتشر ساخت به سرعت به يكي از بهترين هاي پاپ تبديل شد در حالي كه  احساس عميق و شاعرانه اش  و نيز از ويدئوهاي گرم او كمك فراواني مي كند.

 

 

"شكيرا مباراك" ( نام كامل: شكيرا ايزابل مباراك ريپول ) در2 فوريه ي سال 1977 در كلمبيا در خانواده اي فقير متولد شد. مادر او اهل كلمبيا و پدرش اهل لبنان بود بنابراين شكيرا در كودكي هر دو نوع موسيقي را  از دو فرهنگ مختلف ياد گرفت. شكيرا همچنين بسيار به راك اند رول گوش مي داد و گروه هاي Led Zeppelin و the Beatles و the Policeو the  Cure و Nirvana را گروه هاي  مورد علاقه ي خود مي داند.

 

 

۱- تركWaka Waka  ازالبوم Sale el Sol توليد سال 2010  به عنوان بهترين آهنگ او شناخته شده است.

دانلود آهنگ

۲- ترك  Whenever, Whereverازالبوم Laundry Service توليد سال 2001.

دانلود آهنگ

۳-  ترك  Hips Don’t Lieازالبوم  Oral Fixation vol. 2توليد سال 2005.

دانلود آهنگ

۴- ترك  La Torturaازالبوم  Oral Fixation Tourتوليد سال 2007.

دانلود آهنگ

۵- ترك  She Wolfازالبوم  She Wolfتوليد سال 2009.

دانلود آهنگ

۶- ترك Loca ازالبوم  Sale el Sol توليد سال 2010. ۵- ترك  She Wolfازالبوم  She Wolfتوليد سال 2009.

دانلود آهنگ

۷- ترك Can’t Remember to Forget You ازالبوم Sha******a توليد سال 2014.

دانلود آهنگ

۸- ترك Beautiful Liar ازالبوم  Beautiful Liar توليد سال 2007.

دانلود آهنگ

۹- ترك Dare ازالبوم  Sha******a توليد سال 2014.

دانلود آهنگ

۱۰- ترك Objection ازالبوم  Laundry Service توليد سال 2001.

دانلود آهنگ

بهترين سايت پخش لوازم برقي www.persianpishraneh.com

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۳۰ تير ۱۳۹۶ | نظرات (0)

آنتن روميزي     آنتن هوايي     لامپ كمليون       گيرنده ديجيتال      پايه تلويزيون     

 شارژر باتري       آيفون تصويري

 

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۲۸ تير ۱۳۹۶ | نظرات (0)


آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك

آنتن روميزي با تقويت كننده مدل LE-252 لالي الكترونيك
www.persianpishraneh.com

 

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۲۷ تير ۱۳۹۶ | نظرات (0)

۱۰ تا از شبكه هاي اجتماعي پر بازديد

1-فيس بوك

فيس بوك همچنان به عنوان بزرگ ترين و پرمخاطب ترين شبكه اجتماعي در جهان تاييد مي شود. تنها در كشور آمريكا بيش از دو ميليون سازمان كوچك و متوسط آگهي هاي تبليغاتي خود را روي فيس بوك منتشر مي كنند و همچنين گفته مي شود سازمان هاي بزرگ آمريكايي سالانه بيش از 200 ميليون دلار بودجه تبليغاتي خود را به فيس بوك اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

هم اكنون تعداد مشتركان فيس بوك از 1.3 ميليارد نفر هم فراتر رفته است و بيش از يك ميليون سايت اينترنتي با لينك مستقيم براي ورود به صفحه شخصي در فيس بوك موجود است. همچنين 25 درصد كاربران فيس بوك دست كم روزي پنج بار وارد صفحه اختصاصي خود مي شوند و 57درصد كاربران هم اعلام كرده اند فيس بوك بيشترين تاثير را در روند خريدهاي آنها به جا مي گذارد. علاوه بر اين مشخص شده است 80درصد بازاريابان از فيس بوك براي جذب مشتريان جديد استفاده مي كنند.


 

2-توييتر

توييتر براي آن دسته از كاربراني كه تمايل دارند پيام ها يكوتاه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند، بهترين شبكه اجتماعي محسوب مي شود. توييت هاي 140 كاراكتري طي چند سال گذشته توانسته اند دنياي شبكه هاي رسانه اي را متحول كنند. آمارها نشان مي هد81 درصد درآمدهاي تبليغاتي در توييتر از طريق دستگاه هاي موبايلي حاص مي شود و اين سايت به واسطه سرويس Promoted Trend براي انتشار آگهي هاي 24ساعته در هر شبانه روز دست كم 200 هزار دلار درآمد كسب مي كند. 

كارشناسان مي گويند توييتر را بايد به اندازه فيس بوك جدي گرفت و آن را يكي از تاثيرگذارترين سايت هاي اينترنتي جهان دانست. اين سايت هم اكنون بيش از 650 ميليون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاريابان از توييتر براي فروش محصول و موفقيت حضور خود در بازار جهاني استفاده مي كنند. توييتر بين سال هاي 2014-2013 سريع ترين رشد را در ميان شبكه هاي اجتماعي داشته و تعداد اعضاي خود را 44 درصد بيشتر كرده است. اين شبكه اجتماعي ماهانه 250 ميليون كاربر فعال دارد كه روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود.

شايان ذكر است كه طي چند ماه اخير برخي تغييرات در توييتر ايجاد شده كه از مهم ترين آنها مي توان به رفع محدوديت 140 كاراكتري براي نوشتن توييت ها اشاره كرد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

LinkedIn 3 

از اين سايت به عنوان بزرگ ترين شبكه اجتماعي سازماني در جهان ياد مي شود. اين سايت شبكه هاي تحصصي در ميان كارشناسان جهان ايجاد كره است و مديران و كارمندان را به هم متصل مي كند. در حال حاضر بيش از 352 ميليون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر يك ثانيه دو عضو جديد به اين شبكه اجتماعي افزوده مي شود

در هر ماه به طور ميانگين 97 ميليون نفر از اعضاي LinkedIn به صفحه اختصاصي خود سر مي زنند و اين مركز پيش بيني كرده تعداد مشتركان خود را تا سال 2020 به سه ميليارد نفر برساند. در پايان ژوئيه 2015 كاربران از 200 كشور جهان در اين شبكه اجتماعي عضويت داشتند و 70 درصد اعضاي اين مجموعه در خارج از آمريكا بسر مي بردند.سايت LinkedIn ادعا مي كند اگر مشتركان آن مطالب خود را همراه با يك عكس به اشتراك بگذارند، احتمال ديده شدن آها از سوي بقيه كاربران 11 برابر افزايش مي يابد. ماه گذشته صفحات مختلف در اين شبكه اجتماعي 35 ميليارد بار ديده شد.

 

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

 

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

 

Gooogle Plus 4

اين شبكه اجتماعي كه تحت مديريت گوگل خدمات خود را ارايه مي دهد، به طور ميانگين در هر ماه 359 ميليون كاربر فعال دارد و در بيشتر مواقع براي بازاريابي و فعاليت هاي آنلاين تخصصي مورد استفاده قرار مي گيرد. در فصل دوم سال 2015 ميلادي ميزان ارتباط مثبت ميان مشتركان Google+ و برندهاي بزرگ جهان 53درصد بيشتر شده است. 

در حال حاضر يك ميليارد حساب كاربري فعال در Google+ موجود است و گفته مي شود هر سال تعداد كاربران آن 33 درصد افزايش مي يابد. بزرگ ترين گروه مخاطبان اين شبكه اجتماعي را افراد 45 تا 54 سال تشكيل مي دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزايش يافته است.

كمتر از سه سال است كه اين شبكه اجتماعي فعاليت خود را آغاز كرده و اگرچه ابتدا با سرمايه گذاري 500 ميليون دلاري فعاليت خود را آغاز كرد، اما ارزش كنوني آن چند ميليارد دلار محاسبه مي شود. به طور ميانگين هر كاربر هفت بار در روز به صفحه اختصاصي خود در Google+ مراجعه مي كند و در مجموعه سه ساعت و 46 دقيقه در آن حضور مي يابد. بيشتر مطالبي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود، كمتر از 60 كاراكتر دارد و 6.97 درصد از ترافيك اينترنتي جهان در اختيار Google+ است.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

5-يوتيوب

اين سايت كه يكي از زيرمجموعه هاي گوگل محسوب مي شود، بزرگ ترين مركز انتشار تصاوير ويديويي آنلاين در جهان است. پيش بيني مي شود يوتيوب در سال 2016 ميلادي بيش از 5.6 ميليارد دلار درآمد داشته باشد. هم اكنون در هر ماه شش ميليارد ساعت ويديو روي سايت يوتيوب مشاهده مي شود و كاربران موبايلي روزانه يك ميليارد ويديو منتشرشده روي آن را تماشا مي كنند. در مجموع روزي چهار ميليارد ويديو روي يوتيوب مشاهده مي شود و در هر دقيقه معادل 300 ساعت فايل تصويري جديد در اين سايت قرار مي گيرد.

ميزان ويديوهاي يوتيوب كه هر دقيقه در فيس بوك مشاهده مي شود، معادل 323 روز است و تقريبا 9 درصد سازمان هاي جهان آگهي هاي خود را روي آن منتشر مي كنند. براساس آخرين آمار 81.9 درصد از تمام كاربران اينترنتي 14 تا 17 ساله جهان از يوتيوب استفاده مي كنند و 72درصد بزرگسالان هم به آن سر مي زنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Pinterest 6

اي شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70 ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي يكي ديگر از ابزارهاي رسانه اي آنلاين محسوب مي شود كه طي مدت كوتاه پيشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اكنون بيش از 70ميليون كاربر فعال در اين شبكه اجتماعي عضو هستند كه 85درصد آنها را زنان تشكيل مي دهند و بيش از 9 ميليون كاربر هم از طريق صفحه اختصاصي خود در فيس بوك وارد Pinterest مي شوند.

اين شبكه اجتماعي مي گويد از تمام كليدواژه هايي كه در آن جست و جو مي شود، كاربران 12درصد كلمات را با خطا تايپ مي كنند. حدود 4.8 درصد از كاربران اين سايت در محل كار خود سراغ صفحه شخصي مي روند و درمجموع 40درصد كاربران آن را غيرآمريكايي ها تشكيل مي دهند. تعداد كاربران Pinterest سالانه 135 درصد افزايش مي يابد و كاربران در هر بار مراجعه 14.2 دقيقه در اين ابزار موبايلي گشت و گذار مي كنند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

7-اينستاگرام

بازارياب ها اين روزها اينستاگرام را يكي از بهترين پلتفرم هاي اجتماعي مي دانند و توجه ويژه به آن دارند. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي بسيار كاربردي براي روايت انواع داستان هاي تصويري است و مي تواند در زمينه هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. بيش از 300 ميليون كاربر جهاني در طول هر ماه به صفحه اختصاصي خود در اينستاگرام سر مي زنند و روزانه 75 ميليون كاربر از خدمات آن استفاده مي كنند. به طور كلي 20درصد كاربران اينترنتي جهان با اينستاگرام درگير هستند و جوانان بزرگ ترين گروه مخاطبان اين مجموعه اند.

از مجموع مشتركان اينستاگرام، 51 درصد را مردان تشكيل مي دهند و 14 درصد مطالبي كه روي آن منتشر مي شود حين رانندگي به اشتراك گذاشته مي شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب هاي كاربري در اينستاگرام جعلي يا غيرواقعي هستند و 90درصد اعضاي اين گروه را افرادي تشكيل مي دهند كه كمتر از 35 سال دارند. اينستاگرام يكي از زيرمجموعه هاي فيس بوك محسوب مي شود.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Tumbir 8

به عنوان يكي از زيرمجموعه هاي ياهو توانسته است خود را به يكي از موفق ترين شبكه هاي اجتماعي جهان تبديل كند. اين پلتفرم ميكروبلاگ براي به اشتراك گذاري عكس، ويديو، فايل صوتي، متن، پرسش و هر آنچه كاربر نياز دارد مورد استفاده قرار مي گيرد. هم اكنون بيش از 420 ميليون نفر در Tumbir عضو هستند و اين افراد تاكنون 217 ميليون وبلاگ شخصي ايجاد كرده اند.

در هر روز بيش از 120 هزار وبلاگ در اين شبكه اجتماعي به روز مي شود و تاكنون 99 ميليارد عكس و مطلب روي آن قرار گرفته است. اعضاي اين شبكه اجتماعي روز 113.6 ميليون مطلب به اشتراك مي گذارند و با هر بار ورود 28 دقيقه در صفحه شخصي خود گشت و گذار مي كنند. تعداد كاربران ماهانه اين شبكه اجتماعي موبايلي 199.1 ميليون نفر گزارش شده است.

لطفا از سايت آپارا ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Flickr 9

اين شبكه اجتماعي كه به به اشتراك گذاري عكس و ويديو اختصاص دارد، يكي از زيرمجموعه هاي ياهو محسوب مي شود و روزانه 3.5 ميليون عكس جديد روي آن قرار مي گيرد. اين شبكه اجتماعي در مجموعه 92 ميليون مشترك فعال دارد كه كاربران آن از 63 كشور بايد با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند. تاكنون بيش از 10 ميليارد عكس از سوي كاربران Flickr روي آن منتشر شده است و اين افراد بيش از دو ميليون گروه اختصاصي تشكيل داده اند.

شبكه اجتماعي Flickr كه خدمات خود را به صورت موبايلي و رايانه اي ارايه مي دهد، براي عكاسان محبوبيت فراوان دارد و بيشتر عكس هايي كه سال 2014 روي آن گذاشته شد، با دوربين هاي شركت Canon گرفته شده بود. در بخش ديگر بيشتر عكس هاي موبايلي سال گذشته در Flickr هم با گوشي هوشمند آيفون 5 گرفته شد.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

Reddit 10

 

اين شركت اجتماعي موبايلي با هدف سرگرمي مورد استفاده قرار مي گيرد و اعضاي ثبت شده انواع محتويات مورد نظر خود را به اشتراك مي گذارند. اين ابزار اجتماعي در هر ماه به طور ميانگين 174 ميليون كاربر فعال دارد و طي 10 سالي كه از زمان تاسيس آن مي گذرد بسيار محبوب شده است. كاربران از 209 كشور جهان در  Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 ميليارد صفحه در اين شبكه اجتماعي مشاهده مي شود.

اعضاي اين شبكه اجتماعي به مطالب منتشر شده 17 ميليارد راي مثبت و 2.5 ميليارد راي منفي داده اند در مجموع 1.7 ميليارد كامنت هم براي اين مطالب نوشته شده است. تا پايان ژوييه 2014 بيش از 180 ميليون مطلب روي Reddit منتشر شده است و كاربران در هر ماه 80  دقيقه را به حضور در اين شبكه اجتماعي اختصاص مي دهند.

لطفا از سايت آپارات ما ديدن فرماييد

http://www.aparat.com/persianpt

 

 

www.persianpishraneh.com


 

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۲۶ تير ۱۳۹۶ | نظرات (0)

نوشتن برنامه فروش يا Sales Plan

نوشتن برنامه فروش يا Sales Plan

نوشتن برنامه فروش يا Sales Plan

مديريت فروش

 

برنامه فروش جهت تحقق اهداف سالانه كسب و كار شما طراحي مي‌شود.

اين برنامه اجرايي، شامل عملياتي است كه جهت تحقق بودجه فروش مي‌بايست

طي ۱۲ ماه سال انجام دهي فرض كنيد طي يك سال برنامه‌ريزي مي‌كنيد تا درآمد بيشتري داشته باشيد،

مشتريان بيشتري داشته باشيد و سهم بازارتان را افزايش دهيد.

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ | نظرات (0)

رشد و توسعه كسب و كار

رشد و توسعه كسب و كار

رشد و توسعه كسب و كار

مديريت بازاريابي

شما براي رشد و توسعه كسب و كارتان نياز به برنامه بازاريابي داريد.

يك برنامه بازاريابي درست و دقيق همه چيز را براي‌تان شناسايي مي‌كند؛

از شناسايي مشتريان هدف شما تا اينكه چطور مي‌خواهيد به آن‌ها دسترسي يابيد و چگونه مشتريان‌تان را حفظ كنيد

كه به صورت متداوم از شما خريد كنند.

اگر برنامه بازاريابي ( ماركتينگ پلن) به شكل مناسب تدوين شود، تبديل به نقشه راه‌ شما در طول مسير حركت كسب و كارتان مي‌شود،

كه با پيروي از آن مي‌توانيد به تعداد قابل قبولي از مشتريان دست يابيد و به طور

چشمگيري سودآوري سازمان‌تان را افزايش بخشيد.

اطلاعات زير،  :

بخش اول: خلاصه مديريتي برنامه بازاريابي يا ماركتينگ پلن

اين بخش بايد در آخرين مرحله و پس از تكميل كل برنامه بازاريابي ( ماركتينگ پلن) نوشته شود

ولي جايگاه آن در ابتداي برنامه بازاريابي شماست(بيشتر در مورد خلاصه مديريتي بخوانيد).

اين بخش در واقع خلاصه‌اي از تمام قسمت‌هاي برنامه بازاريابي شما را بيان مي‌كند؛

چون خواندن كل برنامه بازاريابي با تمام جزئيات آن زمان‌بر است و همه مخاطبان نياز به دانستن همه جزئيات ندارند،

خلاصه مديريتي اطلاعات اساسي و كلي از برنامه شما را به خواننده ( كارمند، مشاور و …) مي‌دهد.

بخش دوم: مشتريان هدف

مشتريان هدف ماركتينگ پلن، مشتريان شما را توصيف مي‌كند.

شما محصول يا خدمت‌تان را براي كل افراد جامعه ارائه نمي‌دهيد؛

بلكه هدف شما يك گروه خاص و مشخص از افرادي است

كه ويژگي‌هاي اين افراد باعث شده هدف محصول يا خدمت شما قرار گيرند.

شما بايد ويژگي‌هاي جمعيت شناختي (سن، جنسيت، شغل و …) ، ويژگي‌هاي روانشناختي

(انگيزش، علايق، باورها و …) ،

نيازها و خواسته‌هاي دقيق آن‌ها كه به محصول يا خدمت شما مرتبط مي‌شود را شرح دهيد.

رشد و توسعه كسب و كار

رشد و توسعه كسب و كار

مزيت اينكه هرچه دقيق‌تر و واضح‌تر مشتريان هدف‌تان را بشناسيد چيست؟

اين اطلاعات به شما كمك مي‌كند كه اولا تبليغات هدفمند و تاثيرگذارتري انجام دهيد،

در نتيجه مشتريان بيشتري جذب كنيد؛ همچنين در برخورد با مشتريان آتي خود بتوانيد به زبان خودشان صحبت كنيد،

در نتيجه ارتباط بهتر و محكم‌تري بين شما و مشتري شكل گيرد.

بخش سوم: پيشنهاد فروش منحصر به فرد

داشتن پيشنهاد فروش منحصر به فرد قوي، يك اهميت ضروري است؛ زيرا شركت شما را از ديگر رقبا متمايز مي‌سازد.

پيشنهاد فروش منحصر به فرد، پيشنهادي است كه فقط شما توان عرضه آن را داريد و رقباي شما اين توان را ندارند.

به عبارتي، مزيت رقابتي شما تلقي مي‌شود و همين باعث مي‌شود كه مشتري فقط و فقط از شما خريداري كند.

يك پيام تبليغاتي مناسب مي‌تواند به مشتري اين حس را القا كند كه با

خريد اين محصول از مزاياي ويژه‌اي برخوردار مي‌شود

كه محصولات ديگر فاقد آن مزايا هستند.

مثلا پيشنهاد فروش منحصر به فرد شركت پُست فدكس اين است كه بسته

شما قطعا و يقينا يك شبه به دست‌تان مي‌رسد.

همين پيام شناخته شده براي مشترياني كه تمايل به دريافت سريع و مطمئن دارد

حس آرامش خاطر را تقويت مي‌كند.

منبع : كسب و كار

منبع : كسب و كار

بخش چهارم: استراتژي قيمت‌گذاري و جايگاه‌يابي

استراتژي قيمت‌گذاري و جايگاه‌يابي شما بايد با يكديگر همراستا باشند؛

مثلا اگر قصد داريد كه شركت‌تان به عنوان برند رهبر در صنعتي كه فعاليت داريد شناخته شود،

قيمت بسيار پايين براي محصولات و خدمات‌تان مشتريان را دلسرد و از خريد منصرف مي‌سازد.

در اين بخش از برنامه بازاريابي، استراتژي جايگاه‌يابي مطلوب و مورد هدف‌تان را با جزئيات شرح دهيد و بگوييد كه

استراتژي قيمت‌گذاري شما چگونه آن را پشتيباني مي‌كند.

بخش پنجم: برنامه توزيع و پخش

برنامه توزيع شما، جزئيات چگونگي خريد مشتريان از كالاها و خدمات‌تان را بيان مي‌كند.

براي مثال آيا مشتريان به طور مستقيم از وبسايت شما خريدشان را انجام خواهند داد؟

آيا از توزيع‌كنندگان يا خورده‌فروشان خريد خواهند كرد؟ و … .

به راه‌هاي گوناگون و متفاوتي فكر كنيد كه ممكن است به مشتريان خود دسترسي پيدا كنيد؛

سپس اين راه‌ها را در اين بخش از برنامه بازاريابي‌تان مستند كنيد.

بخش ششم: پيشنهادات ويژه شما

پيشنهادات، معامله خاصي است كه شما فراهم مي‌آوريد تا مشتريان جديد

را حفظ كنيد و مشتريان قديمي را دوباره به سمت خود جذب كنيد.

پيشنهادات مي‌تواند شامل تست رايگان محصول، خدمات رايگان، تركيبي از

دو يا چند كالا يا خدمت، تخفيف و … باشد.

منبع : كسب و كار

منبع : كسب و كار

ممكن است كسب و كارتان به اندازه كافي خوب باشد و لزوما به اين پيشنهادات نياز نداشته باشد،

ولي استفاده از آن‌ها باعث خواهد شد كه پايگاه مشتريان‌تان به طور گسترده و سريع‌تري رشد كند.

بخش هفتم: اقلام بازاريابي

افلام و ابزار بازاريابي، وسايل و امكانات جانبي هستند كه شما براي ارتقا كسب و كارتان نزد

مشتريان فعلي و آتي استفاده مي‌كنيد.

مانند وبسايت، بروشور، بيزينس كارت، كاتالوگ و … .

شما بايد در اين بخش مشخص كنيد كه كدام اقلام و ابزارها را به صورت كامل فراهم داريد،

كدام ابزارها را نياز است توليد كنيد و در كدام ابزارها بايد تغييراتي به وجود آوريد تا جذاب‌تر و كاربردي‌تر شوند.

بخش هشتم: استراتژي ترويج يا پروموشن

بخش ترويج يكي از مهم‌ترين قسمت‌ها در برنامه بازاريابي شما است؛

استراتژي ترويج در حقيقت نحوه ارتباط و دسترسي شركت به مشتريان جديد،

ترغيب مشتريان به خريد و حفظ آن‌ها است.

تاكتيك‌هاي بالقوه فراواني همچون تبليغات تلويزيوني، نمايشگاه تجاري، مطبوعات، تبليغات آنلاين و …

براي ترويج كالا يا خدمت وجود دارد.

در اين بخش از برنامه بازاريابي، هر يك از اين تاكتيك ها را مورد بررسي قرار دهيد،

سپس تصميم بگيريد كداميك به شكل موثرتري به شما اجازه مي‌دهد

تا به مشتريان هدف‌تان دسترسي پيدا كنيد.

بخش نهم: استراتژي بازاريابي آنلاين

حقيقت اين است كه امروزه تعداد زيادي از مشتريان به صورت آنلاين كالاها و خدمات جديد را پيدا مي‌كنند

يا مورد بررسي قرار مي‌دهند. به همين دليل داشتن استراتژي بازاريابي آنلاين به شما كمك مي‌كند

تا هم از مشترياني كه در فضاي آنلاين هستند بهره كافي ببريد و هم مشتريان قديمي شما

از طريق فضاي آنلاين ارتباطشان را با شما حفظ كنند.

بخش دهم: استراتژي افزايش نرخ تبديل

لازم است در ماركتينگ پلن، برنامه‌هايي جهت افزايش نرخ تبديل مذاكرات فروش داشته باشيد.

يعني بتوانيد مشتريان بالقوه يا سرنخ‌هاي فروش كه از شما استعلام قيمت مي‌كنند

 يا با فروش شما در تماس هستند را به مشتري بالفعل تبديل كنيد.

موارد زير مي‌تواند به افزايش نرخ تبديل سرنخ فروش به مشتري ( lead to sale) كمك كند:

تسلط فروشنده بر محصول

افزايش مهارت ارائه محصول

افزايش شناخت از مزيت‌هاي رقابتي محصول نسبت به رقبا

استفاده از داستان موفقيت و مشتريان راضي

پيشنهاد ويژه

منبع : كسب و كار

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ | نظرات (0)

طرح كسب و كار و مورد هاي غير چشم پوشي

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي از آخرين مراحل براي ارزيابي طرح است.

ايده‌هاي زيادي وجود دارد كه به نظر موفق مي‌رسند اما

محدوديتي به نام توان اجرا از موفقيت‌ چنين برنامه‌ها و كسب و كارهايي جلوگيري مي‌كنند.

از طرفي طرح كسب و كار مي تواند تفاوت بين يك ايده و يك كسب و كار موفق باشد.

طرحي جامع از كسب و كار باعث هدف‌گذاري هوشمندانه‌تر و ارائه ابزاري جهت ارزيابي دستيابي به اهداف مي‌شود‌.

در روند ايجاد كسب و كار،

شما نيازمند درك بالايي از وضعيت بازار( نياز، عرضه، تقاضا و … ) هستيد

و بايد رقابت در بازار را به خوبي بشناسيد.

ريسك‌ها و سناريوهاي مختلف را قبل از ورود به بازار بررسي كنيد،

به دنبال نوآوري باشيد، مسائل منابع انساني را در نظر بگيريد

و ساير موضوعاتي كه سلامت كسب و كار را تضمين مي‌كنند را در نظر داشته باشيد.

عامل X را مشخص كنيد!

عامل X فعاليتي است كه شما ده ها برابر بهتر از رقبايتان مي‌توانيد انجام دهيد.

در اينصورت با بررسي رقباي بازار مزيت رقابتي خود را مشخص مي‌كنيد.

با استفاده از عامل X به تعداد محدودي از مشتريان محصول يا خدمت خود را عرضه كنيد.

آيا اين تعداد محدود از مشتريان از محصول يا خدمت شما حس رضايت دارند؟

آيا همانقدر كه شما محصول يا خدمت خود را مفيد مي‌بينيد آنها هم مي‌بينند؟

به نقل از Steve Martorelli مديرعامل شركت پرداخت Turnkey،

اين دو مورد از كليدي‌ترين سوالات هر طرح كسب و كار هستند.

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۲-نوآوري

نوآوري ارزش و جايگاه ويژه‎اي در موفقيت هر كسب و كار دارد.

Amy Hutchens، تحليلگر كسب و كار و مدير عامل AmyK International اعتقاد دارد

كه طرح كسب و كار شما بايد پيشگامي را به نمايش بگذارد تا هر سرمايه‌گذاري

كه آن را بررسي مي‌كند از بابت بديع بودن كسب و كار شما خيالش راحت باشد.

نوآوري عنصر اساسي هر طرح كسب و كار است.

 

زماني كه نوآوري اساس نوشتن طرح كسب و كار باشد،

طرح كسب و كار به صورت تعمدي و فعالانه به سوي اجراي فعاليت‌هاي خلاق،

بديع و نوآورانه مي‌رود و نويدبخش سازماني خواهد شد كه در بلندمدت با اتكا به نوآوري دوام خواهد داشت.

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۳-برنامه‌ريزي اقتضايي

تقريبا غير ممكن است كه آينده دقيقا طبق پيشبيني شما رقم بخورد.

عملا كسب و كارها در پيشبيني دقيق تقاضا و بودجه‌ريزي دقيق ناتوان هستند.

پيشبيني سناريوهاي متعدد مديران كسب و كارها را براي تغيير مدل كسب و كار و تغيير استراتژي آماده مي‌كنند.

در نتيجه راحت‌تر مي‌توان رويكردي جديد در نظر گرفت و از شكست جلوگيري كرد.

يك مثال رايج شايد بر اساس پيشبيني فروش باشد.

به طور مثال تصميم مي‌گيريد ۱۰۰۰ مشتري طي ۳ ماه جذب كنيد.

اگر طرح كسب و كار شما نتواند در اين زمان ۱۰۰۰ مشتري كسب نكند،

اقدام به چه كاري مي‌كنيد؟ برنامه‌اي براي تغيير محصول داريد؟

برنامه‌اي براي تغيير در شيوه‌هاي بازاريابي داريد؟ از چه روشي جهت ريشه‌يابي مسئله خود بهره مي‌بريد؟

 

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۴-براي موفقيتهاي بزرگ هم آماده باشيد

بيشتر پيشنهادات و توصيه‌ها بر آمادگي و جلوگيري از شكست است.

بايد بدانيم كه تعدادي از كسب و كارها هستند در زمان كوتاه با بخت و اقبال خوبي مواجه مي‌شوند.

در نظر داشته باشيد هميشه بايد سه پيشبيني مدنظرتان باشد.

سناريو اول: آنچه پيش بيني مي‌كنيد رخ دهد( سناريو واقع‌بينانه)

سناريو دوم: بدتر از آنچه پيشبيني مي‌كرديد( فروش كمتر، درآمد كمتر و … ) رخ دهد (سناريو بدبينانه)

سناريو سوم:بيشتر از آنچه توقع داشتيد( فروش بيشتر، درآمد بيشتر و … ) بدست آورديد (سناريو خوشبينانه)

فرض كنيم سناريو سوم رخ دهد. براي حجم بالايي از تقاضا آماده هستيد؟

انبار جهت ذخيره مواد اوليه داريد؟

حسابدار داريد تا بداند چقدر درآمد داشتيد و چقدر سود كسب مي‌كنيد؟

 

 

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۵-روانشناسي مشتري

بازار هدف يكي از مباحث اصلي طرح كسب و كار است.

معمولا اطلاعات جمعيت شناختي مثل سن، جنسيت، ميزان درآمد، شغل و … مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

يك مرحله عميق‌تر شويد و موضوعات روانشناختي را هم وارد طرح كسب و كارتان كنيد.

مشتري شما به چه چيزي علاقه‌مند است؟ چه آرزويي دارد؟ چه احتياجاتي دارد؟

معرفي محصولات و خدمات طرح كسب و كار بخشي است

كه به اين بخش بايد به مقدار كافي بپردازد.

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۶-استراتژي حضور در شبكههاي اجتماعي

در دنياي ارتباطات، شبكه‌هاي اجتماعي قدرتي غير قابل تصور پيدا كردند

و به عنوان ابزاري تاثيرگذار براي بازاريابي و ارتباط با مشتريان شناخته مي‌شوند.

برنامه‌ريزي حضور در شبكه‌هاي اجتماعي امري حياتي براي استارت آپ ها و كسب و كارهاي نوپا است.

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۷-وفادارسازي كارمندان

طبيعتا كسب و كار شما نيازمند تامين نيروي انساني و استخدام است.

پس از اينكه نيروها استخدام مي‌شوند اهميت نگه‌داشت نيرو قابل ملاحظه است.

هرچقدر بتوانيد نيروها را با انگيزه و وفادارتر كنيد

علاوه بر افزايش احتمال موفقيت، از هزينه‌هاي سنگين خروج نيرو جلوگيري كرديد.

طرح كسب و كار بايد به چگونگي ايجاد انگيزه دادن به كارمندان و وفادارسازي آنها اشاره كند.

همانطور كه سودآوري كسب و كار مهم است،

وفاداري كارمندان و تعلق خاطر آنها به كسب و كار حياتي است.

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۸-استراتژي خروج

استراتژي خروج براي شما كه با انگيزه مي‌خواهيد كسب و كارتان را آغاز كنيد، آخرين سناريو است.

اما نبايد از آن غافل شويد.

شايد به هر دليلي پس از مدتي از آغاز فعاليت تصميم به فروش كسب و كار و خروج بگيريد.

بررسي استراتژي خروج و در نظر داشتان آن اسباب و وسيله‌اي براي خيال راحت سرمايه‌گذاران است.

واقع بينانه هم بررسي كنيد احتمال خروج و فروش كسب و كار وجود دارد.

بنابراين از قبل براي آن برنامه‌ريزي داشته باشيد.

 

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۹-راهي براي اجرايي شدن برنامه‌ها

از ايده تا اجرا فاصله قابل توجهي وجود دارد و اجرايي شدن برنامه‌ها از چالش‌هاي اصلي طرح كسب و كار است.

طرح كسب و كار بايد راهبرد و راهنمايي جهت اجرا و پياده‌سازي ايده‌ها و استراتژي‌ها داشته باشد.

متاسفانه به قدري برنامه‌ريزي‌ها پيچيده و وقت‌گير مي‌شوند كه زمان زيادي از تيم گرفته‌اند

و اجراي آنها به قدري سخت و پيچيده مي‌شود كه تيم تمايلي به اجرا ندارد و نمي‌داند از كجا آغاز شود.

طرح كسب و كار و موارد غير قابل چشم پوشي: ۱۰-تعهد به پيروي از برنامه و طرح كسب و كار

اگر نتوانيد متعهدانه و دلسوزانه برنامه و طرح كسب و كار خود را پياده‌سازي كنيد،

عملا شكست خواهيد خورد.

تمايل به پايان رساندن كارها و پيشبرد امور جاري عواملي هستند كه طرح كسب و كار را به سود مي‌رسانند.

طرح كسب و كار بايد به امضاي اعضاي تيم برسد و بايد طرحي باشد كه همه اعضاي تيم بر آن اعتقاد دارند.

بايد اعضاي تيم مطمئن باشند كه اگر طبق طرح عمل كنند

موفق مي‌شوند و اگر غير از آن عمل كنند تلاش‌هايشان بر هدر خواهد رفت.

اصولا شكاف ميان باور مديران و اعضاي تيم باعث عملكرد ضعيف و تاخير در انجام كارها مي‌شود.

بنابراين تيمي كه مديريت و رهبري آن باعث تعهد شود توان رقابت در بازار را دارد

و در غيراينصورت طرح كسب و كار و تيم اجرايي آن دير يا زود از عرصه رقابت حذف مي شوند.

منبع : كسب و كار

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ | نظرات (0)

سلام دوستاي عزيزم سايت پرشين پيشرانه علاوه بر فروش لوازم الكترونيكي

توضيحاتي را درباره ي طرح كسب و كار  مقالاتي را در سايت خود قرار داده اند كه به نظر من

خيلي مفيد و آموزنده بودند.

ميتوانيد علاوه بر خريد محصولات مورد نياز خود اطلاعات خود را در مورد كسب و كار بالا ببريد.

persianpishraneh.com

ارسال شده توسط سمانه در تاریخ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ | نظرات (0)
دیگر صفحات
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ]
آخرین مطالب ارسالی

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان